Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min email til min ZenseHome konto?

Har du glemt hvilken email som du har oprettet din ZenseHome konto med, skal du gøre følgende:

1. Jeg har en ZenseHome installation og glemt hvilken email der er tilknyttet

ZenseHomes support kan hjælpe dig med at få adgang til dit system igen. For at bekræfte at du er ejeren af installationen, bedes du at sende et billede af ZenseHome boxen og en vilkårlig enhed fra dit system hvor enhedens ID fremgår. Billederne sendes til support@zensehome.com sammen med hvilken email du ønsker din ZenseHome installation skal tilknyttes. 

2. Jeg har købt en bolig med en ZenseHome installation, og har ikke adgang til systemet

Tidligere ejer af boligen kan overføre ejerskabet af ZenseHome installationen til dig. Kontakt derfor tidligere ejer og hør om de kan overføre ejerskabet til dig.

Se hvordan adgang til af en ZenseHome installationen overflyttes til en ny ejer her. 

Er det ikke muligt at få tidligere ejer af boligen til at give adgang til ZenseHome systemet, så bedes du følge vejledningen i punkt 1. 

Hvordan sikrer ZenseHome sig, at de forkerte mennesker ikke får adgang til en installation? 

ZenseHome sikrer sig at den rette ejermand får adgang til en installation b.la. ved at bede dig om at sende billede af ZenseHome boksen og enhederne hvor ID'et fremgår. Alle ZenseHome enheder har et unikt ID og vi kan derfor sammenholde enhedernes ID med systemets ejer. 

Vi forbeholder os derudover også derfor retten til at stille yderligere sikkerhedsspørgsmål såfremt det vurderes nødvendigt.

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt