For at erstattet en defekt enhed med en ny skal du følge denne procedure i appen.

1. Slet den defekte enhed

Den defekte enhed slettes i appen efter den er afmonteret. Enheden slettes i appen ved at:

  • Vælg rummet hvor enheden der ønskes slettes er
  • Vælg enheden i rummet som ønskes slettet
  • Vælg de tre prikker i højre hjørne og herefter "Slet"

Enheden er nu slettet fra appen, og den nye enhed skal tilføjes. 

2. Tilføj den nye enhed

Den nye enhed tilføjes nu i appen. Dette gøres ved at:

  • Vælge rummet hvor enheden skal tilføjes til
  • Vælge de tre prikker i højre hjørne og "Ny enhed"

Enhedens ID skal nu tilføjes. Her kan man på betjeningstrykkene og stikkontakterne, blot trykke på kontakten og enheden vil fremgå på skærmen. Ved lampeudtag afmonteres dækslet, hvor ID'et kan aflæses under. 

Læs mere om lampeudtag her

3. Kommunikationstest & firmwareopdatering

Efter enheden er tilføjet til appen, skal der først laves en kommunikationstest og herefter en firmware opdatering på den enkelte enhed. Det gøres under tandhjulet og herefter "status".

Læs mere her: Opdatering af firmware og kommunikationstest

4. Opsætning af enheden

Efter den nye enhed er tilføjet, skal opsætning nu laves igen.

Det er muligt at læse mere om hvordan man får et betjeningstryk til at tænde et lampeudtag her.

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt