Vi anbefaler at man ikke selv forsøger på at genstarte eller nulstille ZenseHome systemet.

Oplever man at appen eller ZenseHome boxen hænger eller er langsom, skal man ikke afbryde strømmen til boxen eller enheder. Der kan være mange årsager til systemet ikke reagerer, de mest almindelige er, at der en opdatering i gang eller en automatisk handling.

Ønsker du alligevel at genstarte systemet, gøres det fra appen ved at;

  • Vælge indstillingssiden ved at trykke på tandhjulet
  • Herefter vælges "Status" hvor menuen "ZenseHome box" vælges

boxstatus_iphone12black_portrait.png

På denne side vælges "Genstart". Herefter genstarter systemet, hvilket kan tage flere minutter. 

Min ZenseHome Box er offline

Er din ZenseHome box offline, er det ikke muligt at genstarte den gennem appen. Vi anbefaler at der foretages en generel fejlsøgning af ZenseHome boxen hvis den er offline.

Læs mere her: fejlfinding af offline ZenseHome box

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt